zondag 24 juni 2012

Special: bakmixen

Iedereen heeft ze wel eens gebruikt; bakmixen. Vaak veel sneller dan recepten helemaal 'from scratch' maken. Zelf maak ik me er maar al te vaak schuldig aan. Onze kelder en keukenkastjes liggen dan altijd ook bomvol met allerlei lekkere bakmixen zodat, als ik opeens zin heb om te bakken, snel iets in elkaar kan flansen. Hierbij laat ik jullie een variëteit aan bakmixen zien die ik op dit moment heb liggen. Zoals je ziet zijn het hele verschillende soorten mixen van verschillende merken en uit verschillende landen. Ik vergelijk namelijk graag verschillende merken zodat ik de kwaliteit kan vergelijken. Helaas heb ik op dit moment geen Amerikaanse bakmixen liggen. Binnenkort hopelijk weer!

What should be my next project?

Engelse Lemon Meringue taart (all the way from England)

Mix voor zandkoekjes

Een welbekende mix: bitterkoekjes cake

Uit Duitsland meegenomen dubbele chocolade muffins

Een klassieker, meegenomen uit Duitsland: citroencake

From scratch heel moeilijk te maken maar o, zo lekker en
makkelijk met deze mix: scones!

Eén van mijn favo mixen uit Duitsland en veel vaker gemaakt:
kersenkruimeltaartjes met puddingvulling

Nieuw in de winkel: Wolkencitroencaketaart

Ontzettend benieuwd naar deze aparte taart gemaakt van Oreo!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten