dinsdag 3 juli 2012

Bosbes citroen cupcakes

Dit is tot nu toe één van mijn favoriete cupcakecreaties. Dit komt omdat het gemaakt is met verse ingrediënten en natuurlijke smaakstoffen (dus geen smaakstofje erdoorheen). 

Deze cupcakes heb ik gemaakt voor 'de leuk', geen speciale gelegenheid maar gewoon omdat ik zin had om iets nieuws te creëren. Ik heb ze uitgedeeld aan vrienden, familie en klanten op de markt en ze vielen goed in de smaak.

Gewone en mini cupcakes

Voor deze cupcakes maak je eerst het basisrecept. Hier aan toe voeg je nog een vers geraspte citroenschil en een paar theelepeltjes citroensap. Daarbij doe je ook in stukken gesneden bosbessen. 

Voor de topping gebruik je ook het basisrecept. Hieraan voeg je echter nog wat bosbessen puree aan toe in plaats van de melk/ room. 

Wanneer de cupcakes dan af zijn, kun je er nog schaafsels chocolade opdoen (zie foto). Dit heb ik met een kaasrasp van een blok chocolade afgehaald.


Made with love and to inspire.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten