donderdag 16 augustus 2012

Magnolia Bakery Cookbook

Daar ben ik weer! Het is vakantieperiode dus heb en neem ik wat minder tijd om te bakken. Daarbij zit ik in mijn laatste fase van het afstuderen wat allemaal super spannend  en druk is!

Een maand geleden heb ik een nieuw kookboek gekocht, eentje die ik al echt lang willen hebben, namelijk: het Magnolia Bakery Cookbook.

Mijn nieuwe favo kookboek!

Dit boek had ik al een tijdje op het oog en ik heb hem gewoon via bol.com kunnen bestellen. Eenmaal binnen kon ik niet wachten tot ik het uit probeerde. Wel even wennen: want ze gaan uit van Amerikaanse maten. Het kost daarom wel wat extra moeite om de ingrediënten in de juiste hoeveelheid te krijgen. Gelukkig heb ik de fijne website van Kooktips. Hier kun je gemakkelijk alles omrekenen. 

Verder vind je de welbekende Magnolia Bakery cupcakes maar ook andere hartige en zoetige snacks. Ook staan er toppings in voor cupcakes en taarten.

Een echte aanrader voor mensen die van bakken houden :)

Natuurlijk ben ik al aan het bakken geweest! Hierover later meer...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten